Atsauksmju saraksts

Aplūko uzticamu uzņēmumu atsauksmju sarakstu vienuviet! Uzzini klientu viedokļus, salīdzini pieredzi un izvēlies labākos pakalpojumu sniedzējus Latvijā. Godīgas un pārbaudītas atsauksmes uzņēmumu izvēlei.

logo
darbinieks
Balticom
|
1 - 3 gadi

Хороший опыт. Рада была тут поработать.

logo
darbinieks
VITARESTA UAB Latvijas filiāle
|
Mazāk nekā viens gads

Neiesaku pie viņiem strādāt, apšmauks,nesamaksās,kad dosieties uz VDI tad gan sāks kustēties.Ļoti sekojat līdz savai naudiņa, apšmauks acis nemirkšķinot

logo
klients
220.lv
|

"Trajektorija" caur 220.lv nopirku 4K monitoru, kaut kas nogāja greizi, tas pārstāja strādāt, es to atgriezu, "saremontēja", atgrieza atpakaļ ar skrūvēm kas ir vaļā iekšā, sabojāja vāciņu, kas aizsedz kājas skrūves, saskrāpēja... Ne 220.lv, ne "Trajektorija" negrib reaģēt uz problēmu ko paši radīja.

logo
klients
Trans A
|

Laba, droša firma

logo
darbinieks
DEPO
|
1 - 3 gadi

Vispār neieteicu nevienam. Tas ir bezperspektīvs darbs, un tev ir katru dienu jālien no ādas ārā.

logo
klients
Nail Charme
|

Krievu mafija

logo
klients
KB Līzings
|

Krāpnieki! - Auto noma kas atrodas Lielirbes ie. 17a Slēpti maksājumi un apzināta maldināšana. https://beztabu.tv3.lv/transports/tie-auto-tacu-nedrikst-piedalities-celu-satiksme-klienti-auto-nomas-uznemumu-apsudz-smagos-parkapumos/

logo
klients
Nordic Plast SIA
|

Liktu -10 zvaigznes ja varētu, uzņēmums ir mēsls kur maksā mazāk nekā noteikta minimālā alga, jāstrāda 12h, gan pirmās gan nakts maiņas, pa nakts maiņām piemaksu nav. Aizsūtīju uz uzņēmumu darba inspekciju

logo
klients
Lidl
|

man ir jautajums kad darbinies ja pec grafika ierodos laicigi un vaditajs ierodas velak tad ari darbinieks zaude 150 eur jo ir bijis kad vaditajs kave no rita

logo
klients
Baltijas Kravas Transports
|

Ir labi!

logo
klients
Lemon Gym
|

Slikts serviss

logo
klients
Nākotne
|

Cūkas mēle želejā ēst nav iespējams, mēle ir kā koks. Cena neatbilst kvalitātei.

logo
klients
Venipak
|

Заказала посылку в тему,указала адрес места жительства Югла,Рига,а получать посылку Винипак указал пакомат на другом конце Риги-Бикиениеки 160

logo
klients
Proline
|

Jau otro nedēļu sola atgriezt naudu par nepiegādātu preci, nauda netiek pārskaitīta. Uz e pastā nosūtītajiem atgādinājumiem nereaģē un neatbild. Pēc sazvanīšanas atbild, ka pieprasījums atgriezt naudu esot nodots grāmatvedībai. Grāmatvedību sazvanīt nav iespējams. Nu ļooooti neuzticams interneta veikals. Visticamāk naudu apgroza uz procentiem.

logo
klients
Toss Boulinga halle
|

Aizgājām ar kompāniju (6cilvēki), 27.09.24. , divi cilvēki pasūtīja kraukšķīgo plati 2pers., mēs pārejie pasūtījām draugu plati 4pers., mums atnes viss kārtība, kad jāmaksā mums izsit to draugu plati 6pers., tie ir 20€ dārgāk, un visu ko mums pasaka ir ka - ko atnesa par to jāmaksā… Ka sapratu viesmīle knapi saprata latviešu valodu, bet tas nemaina faktu ka viņai vajag saprast latviešu valodu un pieņemt pareizus pasūtījumus. Uzskatu ka bija ļoti pretīga attieksme no personāla puses. Iesaku pārjautāt savu pasūtījumu pirms viesmīle aiznes to bāram, savādāk naudu un atvainošanos nesaņemsiet ja būs kas nepareizi. Un uzskatu ka visiem kas strāda viesu apkalpošana būtu jazin latviešu valoda vismaz tā lai nesajauktu pasūtījumus un viesiem nebūtu jāmaksā uz pusi dārgāk.

logo
klients
Forevers
|

Labdien, darbs ir izdarāms un algu maksā laicīgi, šajā ziņā ir ok. Attieksme pret zemākstāvošiem ir nicinoša. Piemeram, sanitārā nodalā tiek atlaisti(oficiāli pašavēlēšanos) visa pirmā brigāde, jo cilvēki protesteja par neesošo grafiku, par to ka mēnesī ir tikai 2 brīvdienas, kā rezultātā pa vienam tika piespiesti aiziet. Pat cilveki, kuri strādajuši vairāk par 13gadiem tika atbrīvoti neskatoties uz to, ka līdz pensijai bij palicis gads un mazāk. Brigāde rakstīja iesniegumu vadībai, bet tālāk par K.kundzi un I.kundzi nekas netika un problēma nerisinājās. Brigadieres abās maiņās nezin latviešu valodu, lidz ar to, ja nezini labi jrievu valodu , darba uzdevumu nesapratīsi. Brigadiere A. tuvu stāvoša persona K.kundzei līdz ar to savas neizdarības noraksta uz padotajiem, ko veiksmigi piesedz K.... Tadēļ iesaku silti apdomāt pirms tur dodies strādāt, godīga attieksme tur nav. Pat, ja izteiksi ieteikumus par darba uzlabošanu saņemsi negācijas..

logo
klients
Spectre Latvia
|

Pieņēma darbā caur NVA .Jo biju beigusi šūšanas kursus.Vadītāja un atbildīgie par šūšanas apmācību nevarēja vienoties ,kā īsti šūt,bija trīs varianti kurus nu nekādi nevarēja apvienot vienā.Darbinieces pašas savā starpā nevarēja vienoties,es kā iesācēja īsti nesapratu,ko īsti grib panākt.Bet kad ieradās vīrietis no Kalnciema ar smaidīgu seju paziņoja ka drīz visu slēgs ciet...pārbaudes laiks tika noteikts 6 mēneši,un šajā laikā apslima meita dabūju ņemt slimības lapu, kad ierados darbā man pasniedza papīru,ka labprātīgi aizeju no darba.,,Latvija Spectre ,,no NVA iegūst naudu un ver ciet šūšanas cehus,uz patsāvīgu darba vietu nav ko cerēt. Kalnciems gan strādā,varbūt tur kas labāks....

logo
klients
SS.COM
|

Novecojusi platforma, pie tam maksas. Diemžēl ar tā saucamo atbalsta komandu nav iespējams atrast risinājumu, ja radusies problēma. Faktiski šajā sfērā viņiem monopolija šobrīd nodrošināta. Piemēram, man bija sekojoša situācija: pie mobilā operatora man ir bloķēti mobilie maksājumi, lai nekādā veidā no telefona nevarētu nepaziņoti veikt maksājumus. Līdz ar to, es nummuru nevarēju pievienot ss.lv kontam un katru reizi ievietojot sludinājumu ir absolūti nepraktiski skraidīt un pirkt jaunu numuru. Biju piedāvājis veikt maksājumu jebkādā citā veidā, lai tikai pievieno manu esošo numuru, lai ar mani var vispār kāds sazināties. Šajiem pofig. :/

logo
klients
Panda Taxi
|

Vēlējos izteikt milzīgu pateicību taksistam,kas šodien veda no Jūrmalas uz Imantu Kleistu iela 18a. Black Opel, driver number +37128789600. Tik saprotošu,laipnu un godprātīgu cilvēku sen nebiju sastapusi! Esmu priecīga,ka tik saprotoši un godprātīgu cilvēki vēl ir, jo mūsu laikos tādus sen nebiju satikusi! Milzīgs paldies taksistam par cilvēcību un labo sirdi!

logo
klients
Ole wood
|

Nepatīkama pieredze, veicu pasūtījumu maija sākumā, tam bija jābūt gatavam 23 darba dienu laikā. Pagāja šis termiņš, bet nekāds info no pārdevēja nebija par kavēšanos, tad nu pašai nācās rakstīt, kas par lietu. Kavējoties materiālu piegàde, ja pagaidīšot vēl, solīja papildus atsūtīt koka vārdiņu karināmu. Piekritu. Pagāja vēl mēnesis, pasūtījums joprojām nav izpildīts, atkal pati rakstu, lai noskaidrotu, kāpēc kavējas. Sola, ka nākošnedēļ būs. Paiet nedēļa - nav. Vēl pēc nedēļas saka, ka pasūtījums jau tiek gatavots, tomēr vēl pēc nedēļas saņemu atkal info, ka nav materiāls atvests! Palūdzu, lai atgriež naudu, jo ilgāk nevēlos gaidīt, pārdevējs piekrita, tomēr atkal nācās vairākas dienas rakstīt (jo uz zvaniem netika atbildēts), lai noskaidrotu, kad tiks veikta atmaksa, vienā dienā grāmatvede jau esot bijusi prom (otrdienā), atmaksāšot 4dien/5dien - nebija.. Pirmdienā atkal zvanu, neceļ, atnāk epasts, ka šovakar atmaksās - atkal nav! Nākošajā dienā zvanu, bet atkal neceļ, bet pēc pāris min beidzot atskaita līdzekļus! Ļoti neveiksmīga komunikācija, ja reiz sola kaut ko klientam, tad solījums ir jātur, kaut vismaz jāinformē par problēmu vai kavēšanās iemeslu, visu vienmēr var atrisināt, bet ja man pašai visu laiku jāskrien pēc info, tad tas nav labs rādītājs.

logo
klients
LATIO SIA
|

Ļoti neprofesionāla darbība

logo
klients
QWQER
|

Visātrākā piegāde Rīgā! 3h laikā.

logo
klients
TSC autorizēts serviss
|

Отвратительное отношение ... Привезли ноутбук с ремонта без зарядного устройства, жду неделю, пока решат этот вопрос

logo
klients
Sudzibas.lv
|

Письма в sudzibas.lv жалобы и контакт только один в виде отправить письмо , которое не отправляется . Сайт написав что не несёт ответственности за объявления вводит людей в заблуждение . Так как по законам ЕС администратор лично несёт ответственность за непроверенные клеветнические объявления несущие моральный вред порочащий честное имя , тем самым превращает еайт в настоящую помойку . Такого рода обхявления должны содержать личные документальные факты подтверждения о содеяном. А если это дело есть , то полиция решает что публиковать на Саоём сайте в публичное пространство и что нет . Только что была попытка отправить письмо в sudzlbas.lv в отдел предложений по улучшению сайта , так как отдела решений других вопросоа нет .далее содержание письма с предупреждением для испраления их ошибок связанных с нарушением законов ЕС, чтобы навести порядок у себя на сайте . На сайте sudzibas.lv находятся клеветническиое бъявления характера без подтверждения документами фактов , без настоящих имён , опубликованы личные данные людей с фото паспорта , что противоречит о законе сохранения личных данных.

logo
klients
Anri
|
Valsts valodas nezināšana, pavirša izturēšanās

Personāls nesaprot valsts valodu, manikīra meistare aicina talkā administratori, kad mana pusaudze teica, ka nerunā krieviski. Arī pēc šī incidenta meistares izturēšanās bija rupja un pavirša. Bet meitai tā bija dzimšanas diena.

logo
klients
MERE
|

Labs veikals

logo
klients
Hartvik
|
Одно из лучших мест! 👨‍🍳👌

Обслуживание, атмосфера, еда... всё на высоте, мне всё нравится! Твёрдая 5

logo
darbinieks
LunaJets
|
1 - 3 gadi

One of the best companies I worked for - great working atmosphere, amazing people and lovely office in the quite centre of Riga. Regular team building events. Flexibility and growth opportunities.

logo
darbinieks
Swisscom
|
3 - 5 gadi

Ļoti draudzīga vide, lieliska darba kultūra. Ir elastīgs darba grafiks un iespēja piedalīties dažādos interesantos projektos.

logo
klients
TSC autorizēts serviss
|
Очень быстро и эффективно 🤩

Хорошая онлайн-поддержка для отслеживания ремонта.